10 Mart 2010 Çarşamba

Emenike hayalindeki Takımı açıkladı

Fenerbahçe, hayalimdeki Chelsea yolu için daha büyük bir adım olabilir. Ne olacağını sezon sonunda göreceğiz.

Bank Asya 1. Lig'e bu sezona Kardemir Karabükspor ve golcüsü Emmanuel Emenike damga vurdu. Kırmızı lacivertli takım sezonun bitimine 9 hafta kala en yakın rakibine tam 10 puan fark atarken, bu başarıda Nijeryalı forvetin golleri ve asistleri büyük rol oynadı. Bu performansıyla şimdiden transferin gözdesi haline gelen Emenike'nin açıklamaları:

Futbol kariyerini anlatır mısın?

Nijerya'da Bombas ve Tiger FC adlı kulüplerde oynadım. Tiger FC'de işler iyi gitmeyince Black Aces'e geçtim, bir sezon oynadıktan sonra Güney Afrika'nın FC Cape Town takımı beni transfer etmek istedi. Cape Town'daki ilk sezonum olan 2008-2009'da gol kralı oldum Oradan da Türkiye'ye transfer oldum.

Henüz teklif gelmedi

Birçok kişi, özellikle de Altan Tanrıkulu, Fenerbahçe'de başarılı olabileceğini yazdı. Karabük'te kiralıksın, Fenerbahçe'de oynamak ister miydin?

Fenerbahçe büyük bir takım. Oradan teklif gelirse de önce Karabük'ün teklifine bakarım. Karabükspor bana maddi anlamda tatmin olacağım bir teklif sunarsa burada kalırım. Burada mutluyum.

Türkiye'nin, kariyer planlarındaki yeri nedir?

Burası Avrupa'nın bir parçası ve Güney Afrika'da oynarken en büyük hayalim Avrupa'da futbol oynamaktı. Ve hayalini kurduğum tek kulüp de hep Chelsea oldu. Karabükspor'la Süper Lig'de oynamak da beni Chelsea'ye götürecek bir adım olabilir. Tabii ki Fenerbahçe, kariyerim ve Chelsea yolu için daha büyük bir adım olur. Ama ne olacağını sezon sonunda göreceğiz. Çünkü şimdi şu ya da bu takıma gidiyorum diyemem, henüz bir teklif de almadım zaten.

2010 Dünya Kupası'nın Güney Afrika'da oynanacak olması oradaki futbola neler kazandırır sence?

Bildiğim tek bir şey var ki, bu turnuva orada oynayan futbolcuların gözlerinin açılmasını sağlayacaktır. Çünkü Afrika'nın futbol oynamak için önemsiz ve değersiz bir yer olduğunu düşünüyorlar. Bence Afrika'da futbol oynamak ve yurtdışına transfer olmak çok önemli. Ve bunun için orada oynamanın önemini bilmeliler.

Gol atmada uzmanım

Takımının attığı 28 golde imzan var. 15 gol 13 de asist. Herkes senden çok şey bekliyor. Baskı hissediyor musun?

Hayır, hiç öyle bir şey hissetmiyorum ve düşünmüyorum da. Çünkü bu işi ben çocukluğumdan beri yapıyorum ve öyle olmasına asla izin vermem. Ne yaptığımı biliyorum ve gol atmak konusunda uzmanım. Yani daha çok küçükken bile ileride bir santrfor olacağımı söylüyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet sohbet asansör nakliyat evden eve nakliyat evden eve taşıma sohbet Sohbet Odaları kelebek sohbet islami sohbet Seko sohbet film izle Aşk sohbet chatroulette rüya tabirleri güzel sözler sohbet sohbet odalari chat film izle Sohbet Et mynet sohbet sesli chat Web Tasarım Uçak Bileti müzik dinle chat chat siteleri chat kızlarla caht islami sohbet Web Tasarım sohbet travesti Sohbet sohbet müzik dinle şarkı dinle