23 Mart 2010 Salı

Canon ile profesyonelliğe ilk adım...

Fotoğrafçılık eğitimi alarak bu işi profesyonelce yapmaya ne dersiniz?



“Herkes fotoğrafçılık ve video çekim bilgilerini bir üst seviyeye taşısın” diyerek yola çıkan ve birçok kişiyi profesyonelliğe bir adım daha yaklaştıran ”Canon Görsel Akademi” yeniden adaylarını bekliyor.

Canon, 15 Mart–30 Haziran tarihleri arasında EOS D-SLR, PowerShot G, S ve SX serisine ait dijital kompakt fotoğraf makinesi ya da Flash Bellekli veya HD video kamera modellerinden birini alan herkese, Canon’un sponsorluğunda kurulan Photo World Fotoğraf Merkezi’nde fotoğraf veya video temel eğitimi verilecek.
Fotoğraf veya video çekmeye yeni başlayan ve kendini geliştirmek isteyen Canon kullanıcıları için kurulmuş bir eğitim platformu olan Canon Görsel Akademi’deki eğitimlere katılanlara eğitim sonunda ise sertifika verilerek, profesyonelliğe atılan adım ölümsüzleştirilecek.

Temel eğitimlerin yanında atölye çalışmaları ve fotoğraf gezilerinin de yer aldığı akademide etkinliklere katılanlar, Canon’un yeni modelleri ve teknolojilerini daha yakından tanıma fırsatını bulabilecekler.

Nasıl başvurmalı?
Eğitimlere başvurmak için satın alınan ürünün seri numarasını ve fatura bilgilerini vermeleri yeterli. Kayıt şartları ve eğitim ile ilgili detaylı bilgi için www.erkayalar.com.tr/akademi adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet sohbet asansör nakliyat evden eve nakliyat evden eve taşıma sohbet Sohbet Odaları kelebek sohbet islami sohbet Seko sohbet film izle Aşk sohbet chatroulette rüya tabirleri güzel sözler sohbet sohbet odalari chat film izle Sohbet Et mynet sohbet sesli chat Web Tasarım Uçak Bileti müzik dinle chat chat siteleri chat kızlarla caht islami sohbet Web Tasarım sohbet travesti Sohbet sohbet müzik dinle şarkı dinle