24 Şubat 2010 Çarşamba

Ata demirerin rezalet halleri!

Filmin ana karakteri Hüseyin'i hayatı alt üst olan bir müzisyen olarak tanımlayan ünlü komedyen, kendi hayatının da Hüseyin'in hikayesine benzediğini vurguluyor.

'Ben de 1980'lerde müzik aşkıyla Bursa'dan istanbul'a geldiğimde takım elbiseliydim. Oysa konservatuarda küpeli, kot pantolonlu çocuklar vardı. Küçük şehirden gelmenin ne olduğunu biliyorum. ya benim mavi renk uzun paltom vardı, saçlarım fönlüydü. Rezalet bir durumdu yani' diye konuşan Demirer, karakteri de Geyikli'den istanbul'a taşıdığını ve Demet Akbağ'ın kucağına bıraktığını belirterek kendi hayatıyla olan bağı ortaya koyuyor.

'Sonuç ne olursa olsun ben Hüseyin Badem karakterini çok seviyorum. Bu filmi ister 5 kişi seyretsin, ister 5 milyon kişi, hiç fark etmez' diyen Demirer filme yüreğini koyduğunu ve gişe endişesi olmadığını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sohbet sohbet asansör nakliyat evden eve nakliyat evden eve taşıma sohbet Sohbet Odaları kelebek sohbet islami sohbet Seko sohbet film izle Aşk sohbet chatroulette rüya tabirleri güzel sözler sohbet sohbet odalari chat film izle Sohbet Et mynet sohbet sesli chat Web Tasarım Uçak Bileti müzik dinle chat chat siteleri chat kızlarla caht islami sohbet Web Tasarım sohbet travesti Sohbet sohbet müzik dinle şarkı dinle